sobota, 14. marec 2009

Ni bilo časa, ampak za čestitke se pa vedno najde

Ta teden je bil polno zaseden. V službi, doma, obiski, pa še bi se kaj našlo. Vendar pa sem našla nekaj časa in naredila dve novi čestitki. Mislim, da so tudi slikice lepše, ker sem kupila nov fotoaparat, vendar se še navajam nanj.Prej se mi kar ni dalo slikat, zato ker so slike iz telefona tako čudne nastale, pa še slikala sem velikokrat, preden sem bila vsaj za hudo silo zadovoljna.
Tako je nastala tale čestitka z motivom simpatične Charley. Barvana je s promarkerji aqua.Uporabila sem hroščka, ki ga tudi spoznavam. Uporabila sem doma natisnjene papirje . Senčila sem z distressi.Čestitka pa je narejena po predlogi Friday Sketchers.
Druga čestitka pa je narejena podobno, le da sem motiv Teddy & Rose pobarvala z barvicami in White spiritom.Tudi ti papirji so doma natisnjeni. Pri tej sem uporabila drugo šablonco za hroščka in spet trpela, ko je B plošča škripala.Osenčila sem z distressi, dodala rožice in to je to. Narejena pa je po predlogi A Spoon Full of Sugar.

7 komentarjev:

  1. Obe sta čudoviti.
    Vse mi je všeč....izbira papirjev, motivov, barvanje in pa seveda rožice. Se vidi, da je pomlad.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, pomlad res prihaja na čestitke. Sploh prva mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo luštni čestitki sta nastali, super, kar vzemi si čas zase.

    OdgovoriIzbriši
  4. Charley je res simpatična! Všeč mi je, ker si skombinirala močne barve!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo sta lepi, všeč so mi barve in lepo pobarvano! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni sta obe, veliko reče na izzivu! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. What a beautiful card, so pretty.
    Thanks for joining us at FS.
    Carole

    OdgovoriIzbriši