nedelja, 8. marec 2009

Vikend, srečanje in lepo vreme

Bila sem na srečanju v Logatcu.Bilo mi je nepopisno všeč.Tja sem se peljala z mešanimi občutki-šla sem pač prvič. Ampak takih punc kot so otočanke, z lučjo pri belem dnevu težko najdeš. Tako lepo kot sem se imela s 60 kokicami in 1 petelinčkom to soboto, se že dolgo nisem imela. Vse je bilo zelo dobro organizirano, čeprav nas je bilo veliko. Sem se nasmejala, najedla,naklepetala, dobila swape, majčko in veliko novih nasvetov, prijateljev in idej.
"Vavila" sem se BojiMoji, ko je barvala z barvicami in White spiritom in mi je bilo skoraj vse jasno. Ampak sem jaz vedela, da bi morala domov vzeti še njo, ker danes že cel dan po malem barvam , pa ni čisto nič podobno tistemu, kar ustvari ona.
Petyo sem pri barvanju opazovala že drugič. Pri njej se zgodba ponovi. Ona tako z lahkoto pobarva odtisek, osenči malo tam, doda malo tu in potem se spet lahko "vavimo".Meni tudi pribljižno ne" rata".
Fimo masa mi je skoraj španska vas , pa tudi izgleda enostavno.
Bo treba pa še par srečanj obrest, da mi bodo določene stvari jasne.
Lahko vam pa pokažem kaj sem naredila za swape.

Swap ogrlic
Maček v žaklju-Cvetlični obesek za ključe
Swap organizatorjev
Domov sem se s srečanja peljala zelo dobre volje. Glavo sem imela polno novih obrazov in jih poskušala povezati z njihovimi vzdevki na otočku.Pa sem kmalu ugotovila( že tam pri Vrhniki), da sem že vse pomešala in zmešala.
Ja, na srečanje grem tudi naslednjič.Znanje je treba nadgrajevati in utrjevati- so rekli učitelji v šoli. S prijateljstvi je pa tudi tako.

7 komentarjev:

  1. o, super, tvojo oglico sem pa spregledala, saj, ko je bila taka gužva okrog. organizator je super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lepi izdelki! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi če ti ne gre barvanje in fimanje, se ne sekiraj. Ti gre pa kaj drugega. Te druge ogrlice (pa niti prve) se sploh ne bi branila, čeprav je zelena :) Ful mi je dobra. In vse ostalo tudi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lej no, saj ti delaš še kaj poleg papirčkanja :)
    Super ti gre, sploh prva ogrlica je v čisto mojih barvah. Se mi zdi, da sem s temi perlicami moje prve žičkarije delala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Cvetlični obesek mi je ful hud. Super ideja.
    Torej, se vidimo na naslednjem srečanju :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni izdelki. Obeska za ključe se tudi ne bi branila, mi je ravno obesek stran padel. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši