četrtek, 24. september 2009

Malo migam- Baby čestitke

Zadnjič sem rekla, da čakam, da me kaj po glavi udari, da bom začela migat.In to se je tudi zgodilo:):)Dobila sem naročilo za čestitke. Pokažem vam prvi del serije čestitk za rojstvo. Same rozike in baby blue.Na koncu mi je bilo že kar težko delat vedno enake barve, zato je drugi del te serije malo drugače pobarvan. Danes pa samo rozike in baby modre - naj še vas glava boli:):)

6 komentarjev:

  1. O kake lepotičke si naredila! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, kakšna nežna in lepa baby kolekcija.

    OdgovoriIzbriši
  3. U, mene nič ne boli glava. Lepo je videti toliko nežne barve na kupu. Ful si jih lepo dodelala.

    OdgovoriIzbriši
  4. OH MY!! These are all just beautiful!!The images are so sweet.. and the colors are perfect for a baby boy and girl..Very lovely work.. Love them..
    Hugs, Linda

    OdgovoriIzbriši