torek, 1. september 2009

Nagradice

Dobila sem nekaj nagradic od Bolhe. Hvala Bolhica.
Ker pa so prišle ravno v času mojega bonbončka in ko nisem imela časa pisati objav, jih objavljam šele zdaj. Vesela sem , ker sem jih dobila in da vam je moj blog všeč.

Nagradice bi podelila naslednjim blogom in ustvarjalkam:

Marička
Helena
Marika Gabez
Renata
Tina
Maja
Jana
Mislim,pa , da bi nagradico zaslužilo veliko blogov v slovenskem prostoru.Včasih , ko se sprehajam po slovenskih blogih pomislim- kakšne mojstrice ste. Take lepe stvari pridejo izpod vaših rok, da lahko samo strmiš in se čudiš.Res zaslužite vse pohvale .

3 komentarji:

  1. Alenka, najlepša hvala za nagrade! Z veseljem in ponosom jih sprejmem. Pa podelila jih bom tudi naprej, vendar šele enkrat v naslednjih dneh ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Najlepša hvala! Tvoji komentarji mi vedno godijo in z veseljem jih preberem! In res hvala za nagrade!

    OdgovoriIzbriši
  3. najlepša hvala za nagrado. me veseli, da rada pokukaš na moj blog. Tudi jaz na tvojega. :)

    OdgovoriIzbriši