sreda, 27. oktober 2010

Božiček

Čestitka za božičkom je nastala dokaj hitro.
Božiček- dobrodušen, dobrovoljen stari mož z belo brado, malo bolj okrogel, oblečen v rdeč plašč, ki obdaruje majhne otroke, pa tudi malo večje otroke, je zame še vedno pomembna osebnost, ki nastopi konec leta. Čeprav ni ravno del slovenske tradicije, čeprav smo si ga spet sposodili v Ameriki, ali pa celo kje drugje. Meni je všeč! Rada ga uporabim za okrasitev čestitk in tudi za drugo okrasje v božično- novoletnem času.
Zato mi ta čestitka ni delala večjih problemov.Mi je kar všeč:):):)
Čestitka lahko sodeluje na dveh izzivih:
Pa še slikica Božička malo bliže:)


11 komentarjev:

  1. Ja, tale slikica božička je res taka tipična, stari simpatični dedek - Božiček. Zelo všečna čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo luštna čestitka. Tele zvezdice-snežinke prav fino pašejo gor.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je! Božiček je itak najbolj kulski, vsaj meni je ta praznik najlepši :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čisto pravi motiv dobrega Božička, s pomočniki meni ljubimi ptički:) Dobro ti gre do rok Aknela69, kar tako naprej, kar tako naprej...

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit odtis. Sem si ga podrobno ogledala :) Božiček ima vedno pomagače - take s perutničkami. Če niso angelčki, so pač ptički :)
    Motiv si lepo vključila v čestitko, da jo je prav fino pogledati!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tipična, uvožena od kodarkoli in kakorkoli(mislim samo pojavo Božička)...meni je ta motiv preprosto čudovit. In ti si ga tako lepo vkomponirala v prelepo celoto.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lep motiv in krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  8. joj kok je lepa bom mogla mal na obisk pridt

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo! Meni je tudi božiček zakon.

    OdgovoriIzbriši
  10. Your Christmas-card is wonderful!
    An adorable image and beautiful colors.
    Thanks for joining us this week at Stampavie and More.
    Anne :)

    OdgovoriIzbriši