sreda, 6. oktober 2010

Sončna nagrada za deževne dni!!!!


Najprej se moram zahvaliti vsem, ki ste mi to lepo nagradico podarili:
Namo
Manny

Amikadeja
Cool Girl

Dekleta hvala!!!!

Res je že čas, da se zahvalim in povem blogerski javnosti, da sem jo dobila.
Za zamudo je kriv najprej računalnik, ki nas je hotel prav sebično zapustit. Ne vem zakaj???Pa tako lepo ga polnim, včasih pobrišem prah z njega, zelo redko ga zbrcam, samo ko kaj šteka,... Res ne vem kaj mu je bilo?

Potem je tu moja lenoba:):) . Ne temu se reče jesenska utrujenost, melanholija, prilagajanje zimskemu času, karkoli, samo da je jasno- nič se mi ne da!!!!

V glavnem dobila sem nagradico , ampak je ne bom podeljevala naprej, ker ste že vse blogerke lastnice take nagrade in ker sem jaz tako dolgo mečkala s tole objavo.

No zdaj pa je res že čas, da se otresem svoje jesenske utrujenosti in kaj naredim, da dokažem, da je nagrada prišla v prave roke:):):)

Ni komentarjev:

Objavite komentar