sreda, 20. junij 2012

3D origami labod in.......

Anja je še vedno globoko v 3D origamiju. 
Na mojo željo je naredila laboda! Kako je lep!!!!
Porabila je res veliko papirčkov oziroma trikotničkov narejenih iz njih. 
342 belih in 220 rdečih!!!!
Pravi, da trikotnički vzamejo največ časa. Pa še res je .
 Labod je bil sestavljen 1,2,3!!!




Kaj delam pa jaz???
Jaz se pa še vedno "matram" z lesom. Zakaj?
Hočem narediti lepe razpokice na servetni tehniki.
Nekaj takega , kot je na teh deščicah, ki sem jih delala mnogo let nazaj. mislim, da 8 let, ali pa še dlje nazaj :):). 
V glavnem tako dolgo, da sem pozabila, kako sem takrat delala :):)









Imejte se lepo,
 priporočam senco in hladno pijačo! :):)

7 komentarjev:

  1. Oauauuu tole je pa super labod, kaj si nor, jaz se tega ne lotim nikoli in nikdar :). Ti pa tudi nisi od muh in tvoje razpoke :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako ste pri vas pridni vsi po vrsti :-))
    Vse pohvale za laboda, saj izgleda fantastično!
    In tvoje deščice so prav lep kuhinjski dodatek!
    Luštno in lepo :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, tale labod pa je eno veliko dela. čestitke za vso potrpežljivost tvoji hčeri, res ga je zelo lepo naredila. Pa tudi tebi to uspeva z deskami.

    OdgovoriIzbriši
  4. WOW povej Anji, da je prava mojstrica papirja ... takega projekta se pa še jaz nebi upala lotit ... tko, da res kapo dol ... Aja, ko se boš spomnila kako so nastale razpoke mi pa le prišepni, ker tud mene prav take matrajo in mi ne dajo miru ... hahahahaha

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo ustvarjata skupaj. Labod je enkraten in tvoje deščice prav tako. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Matr sta delovni,bolj je vroče bolj vidve ordinirata.Lep labodek:)

    OdgovoriIzbriši