nedelja, 17. junij 2012

Vikend je mimo

Vikend, da te kap!
Poln raziskovanja, barvanja, tiskanja, lepljenja, brušenja, lakiranja,....
Kaj imam za pokazat ? Bore malo,...skoraj nič!!!!!!!

No pa začnimo na začetku. :):)
Zadnjič sem našla zelo lepe škatle. Lesene, velike,........ čudovite!!!!!!
Seveda jih bom jaz okrasila, pobarvala "dekopažirala", bodo razpokce, pa lepo se bojo svetile, pa..........
Ha, ha, ha,......sanja svinja o koruzi!!!!!!

Pogruntala sem kako natisniti motiv na servetek. Super je ratalo! Potem pa je prišlo na vrsto lepljenje-decoupage. Res , da je bil servetek velik,...20x20 cm, ker sem mislila prekriti cel vrh pokrova,.... Pa se je vse nakravžljalo, pa zgrbančilo. Pa to še ni bilo tako hudo. Najhuje je bilo, ker je barva s servetka zbledela!!!To sem potem oprala dol:):)
 Pa sem šla dalje študirat kaj narediti. Po navodilih sem naredila transfer na "papir za transfer na majice" in ga tudi dokaj dobro nalikala na les.Ampak to je bil manjši košček. Drži ko strela!!!:):) Pa smo šli spet na veliko plahto (20x 20 cm). In tukaj se začne Kalvarija!!! Na enem robu nisem dobro nalikala, pa je rahlo odstopalo!!!! 
Mogoče bo  pa bolje , ko prelakiram. 
OHHHH, Alenka, pa kje je tvoja pamet!!! Če prec ni dobro, tud potem ne bo!!!!!!!!!!

Je bilo še slabše. Povrh vsega pa še lak ni bil dober. 
Saj "šajna" se lepo, suši tudi ,ampak se čopič ne da oprat, pa še roke se lepijo!!!!!! To je bil  uretansko-alkidni lak. Bom počakala , da se posuši, pa bom zbrusila. In sem ,... brusila, ko nora!!!
Tako , to je zgodba ene škatle (:(:(:
Sem potem nekaj poskušala, ampak ni za kazat!!!

Tole pa je druga škatla:




Na drugi škatli-predalničku , sem poskusila InkaGold barve. Nisem nič lakirala, ker mi je bilo tako všeč. To je dokaj enostavno, samo "zbiksaš", kot pasto za čevlje :):)

Pa še tale deska je nastala. Kombinacija InkaGold, nalikan transfer in lak.


Saj tale je še kar............ samo, se je pa lak zelo dolgo sušil!!!!

Tole pa je moj prst:

Še enkrat sem ugotovila, da res sovražim brušenje!!!!!!!!

Lep začetek novega delovnega tedna želim!

6 komentarjev:

  1. O, ti reva, kakšen žulj! Si pa res pošteno noter padla! Ful zanimivi poskusi!! Škatla je pa lepa, mah teli inka goldi so pa res fajn zadeva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojej ojej :) Kakšen adrenalinski vikend :) En zdravilen :* na tvoj žulj :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tebi pa se zmeraj dogaja. Ja, eno so naše želje in ideje, eno pa pol ven pride :))) To z lesom je tudi meni vendo znova uganka in ne vem če je že katera stvar izpadla tako kot sem si želela. Ampak je vredno truda in volje in vaja je pač potrebna. Počasi boš znala in vedela vedno več in vidim, da si se že tukaj ogromno naučila in ta predalnik in deska sta super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najprej piham prstke:))Pa sej končni izdelki so v redu, le kaj jim manjka,jaz nične vidim. "Ta plava" škatla mi je takoj padla v oči.

    OdgovoriIzbriši
  5. No ja ne bom rekla da ti je šlo kot po maslu ampak tole kar si pokazala je pa luštno. Pa veš kaj, če ne bi vsega poskusila ne bi vedela ali deluje ali ne☺ In lahko rečem še - joj kako mi je to znano☺

    OdgovoriIzbriši