torek, 19. avgust 2014

Ne morem nehat šivat :)

Še kar me drži :) 
Še kar sedim pred mašino in veselo šivam.
Pa nastajajo manjše toaletke .

Najprej je nastala tale z aplikacijo




Potem sem se lotila te iz žameta


Ma , je to en materijal za živce parat. 
Grozno me je jezilo.


 Čeprav sem sklenila, da z žametom se pa več ne bom hecala,......
Me je premamil tale vzorčast


  Pa tale turkizen :)


Pa sem  potem vzela spet malo enostavnejši materijal  in naredila še dve z aplikacijo




Pa še ni konec. 
Te koščke blaga sem dobila od prijateljice Alenke. 
Hvala ti Alenka, srčece si in super bejba :)

Vsakega je ravno za eno tako manjšo toaletko. 
Vzorčkov in struktur pa malo morje. Vsi so pa prav luštni in zanimivi.
Bo treba vse poskusit :)

4 komentarji:

  1. Se pa res ne mores locit od sivalnega stroja. Odlicno ti gre od rok.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ujej si pa v akciji skoz.Prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti in šivalni stroj sta najlepš par - čudovite toaletke :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti pa si turbo stroj, imaš tudi kje gumb off? :)

    OdgovoriIzbriši