ponedeljek, 11. avgust 2014

Šivam

Šivanje je rdeča nit letošnjega poletja. 
Nastajajo toaletke, denarnice, male drobnarije, ki so mi všeč, stvari polnjene s sivko,......
Saj ni pomembno kaj, samo , da se šiva :)
Tako so nastale te velike torbice.
"Babe"
Tako sem ji jaz imenovala :)
 So mi pa te slikice ustvarjalk tako všeč, da jih zelo rada delam :)
Torbica je prostorna, notri lahko spravim veliko stvari.

Rožasta




 Vijola




 Oranžna



No pri tej sem se naučila "ukrotiti" zadrgo, da mi je bolj všeč. Tako se torbica odpira po celi dolžini in ni zgoraj nič "nagrbančeno" in potlačeno :)


Seveda. sem potem popravila še prejšnji dve in bila vesela kot radio, da mi je uspelo :)

Tole pa je modra torbica



In še zelena




Sigurno pa bo nastala še kakšna, blaga imam še veliko. barve me privlačijo in razvedrijo. 
Pa  poletja tudi še ni konec, čeprav izgleda, kot, da se sploh ni prav začelo.

8 komentarjev:

  1. Ti motivi so res dobri in torbice tudi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoje "Babe" so zelo posrečene. Super barve in lušni motivi :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Te tvoje "Babe" so fenomenalne ;) čudovite vzorce in barve si izbrala ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. uauu čudovite so, tako pozitivne in polne energije so!

    OdgovoriIzbriši
  5. To so pa res taprave "babe" - fenomenalno! Kaj so to kakšne posebne zadrge, da tako lepo stojijo? Meni namreč ni kaj takega še nikoli uspelo :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Svetovne "babe" :) Motivi in barve, bravo no :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Noro dobre "babe". Vsaka me je nasmejala :)

    OdgovoriIzbriši