nedelja, 12. maj 2013

Praznična nedelja

Moj nečak in krščenec je danes prejel prvo Sveto obhajilo.

Zanj je nastala tale čestitka


Tako sem po dolgem času spet vzela v roke papirčke :):)

Ker sta mi bila všeč oba osrednja motiva,......



....sta na čestitki pristala kar oba :):)

Pa saj ni tako slabo , ne?

Slavljencu je bila všeč,....in to je najbolj pomembno :):)

6 komentarjev:

  1. Zelo lepo si naredila to čestitko. Res sta oba motiva čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica!
    Lepo, da si zopet malo papirčkala :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se zdi tole zelo cart in nezno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmm, luštno... in - ja, najpomembnejše je, da je slavljencu všeč. Kot velja za vse stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem zdajle morala prebrati kar nekaj tvojih postov. Pridna si. In same lepe stvari so v tem času nastale.
    Čestitke.

    OdgovoriIzbriši