ponedeljek, 20. maj 2013

Uspelo mi je!

Ujeti vreme in ga izkoristiti:):)
Letošnji maj je bolj april. Vsaj kar se vremena tiče:):)
Ko sem prosta pada dež, ali pa se pripravlja k temu,...
ko pa delam se smeje sonce in vas lepo greje!!! 

Ampak sem ga v soboto tudi jaz ujela.
S "sosedo" sva se odpravile v gozd in nabrale smrekove vršičke.....za sirup:):)



To sem delala prvič. 
Se pravzaprav ne spomnim, kdaj je moja mama nabirala vršičke, 
ampak vem, da smo imeli sirup iz njih, ko sva bili s sestro še majhni.



Letos se bomo zdravili tudi mi,....čeprav močno upam, da ne bo potrebno :):)

3 komentarji:

  1. Pri nas se tudi že namakajo vršički v sončnih žarkih da stopijo sladkor.



    OdgovoriIzbriši
  2. Pridna!!!
    Jaz jih pa kar skuham in naredim sirup :-))
    Všeč mi je tvoja nova podoba bloga!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene to delo še čaka. Ta sirup res pomaga.

    OdgovoriIzbriši