sreda, 1. maj 2013

Sprememba......:):)

Včasih je potrebno kaj spremeniti.
Ni pa nujno :):)
Včasih so to malenkosti, 
včasih velike stvari,........
Seveda se pa moraš na spremembo potem navaditi,..........
Če je dobra, jo sprejmeš za stalno,...če ne.....
spet narediš spremembo :):):)


No zdaj sem bolj blond :):):)
 In seveda se moram na to navaditi :):)

Mislim , da  bom pa še kaj spremenila,.........

Mogoče me to iztrga iz začaranega kroga malodušja in lenobe!

Letošnja pomlad je malo čudna!

Kaj pa vi mislite?

4 komentarji:

  1. Nova barva, mi je vsec. Po dolgi zimi sploh se ne vem ce sem dojela, da je pomlad. A je ze? ali je ze v bsitvu poletje? :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsaka sprememba je dobrodošla, če se pa zaradi tega počutiš bolje in si tako nafilaš baterije, je vse dobrodošlo, tudi blont barva.Zakaj pa ne.Glavno da se tebi dopade. (jaz sicer prisegam na mojo črno barvo las, baterije si filam pa z ročnimi deli).

    OdgovoriIzbriši
  3. O, preobrazba. Malo vetra vsake toliko časa res ne škodi. Imam pa tudi jaz zadnje čase bolj lenobno obdobje, pa upam, da čimprej mine. Mogoče mi bo dal nov zagon nov šivalni stroj, ki sem si ga končno omislila. Gremo novim izzivom naprej!
    Pošiljam ti pozitivne vibracije.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa barva! Tudi meni vedno bolj vleče na blond, ker je podlaga že "barva breze" :-))) Tako najlažje prikrijem narastek.

    OdgovoriIzbriši