sobota, 14. december 2013

Božiček za en dan

Rada obdarujem ljudi. Še posebno otroke!
Zato sem se zelo razveselila , ko sem izvedela za akcijo

Prvič sem se pridružila taki akciji in občutek je odličen:):)

Takole sem pripravila škatlo za svojo dveletno obdarovanko.



Sem morala kar malo možgančke napet, kaj je primerno za to starost:):)
Kako človek hitro pozablja, medtem, ko otroci rastejo :):)

Ko sem za akcijo povedala otrokoma , sta bila zelo navdušena. 
Tudi Anja in njen fant sta napolnila škatli za dva dečka, ki jima bosta polepšala praznike.

Sem bila zelo vesela.Vzgoja je bila dobra:):)
"Zet to be" pa je dobil eno plus točko :):):) 
Škatle bosta mlajša Božička odnesla na zbirno mesto.


Vsem obdarovanim otrokom želim kar najlepše praznike 
in čudovito leto , ki prihaja!

Božički za en dan bravo!
Sem ponosna, da sem član naše četice!

7 komentarjev:

  1. Tudi jaz sem bila letos Božička za en dan. Lep občutek, ko veš da si naredil nekaj dobrega. Pohvale zate, za hčerko in za "zeta" :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa gesta, otroci ki bodo dobili darila bodo zagotovo veseli!

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj poklon,
    tako malo je treba,
    da se na nekem obrazku nariše nasmeh.
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita gesta, pohvalno in lepo. Lepo je darila prejemati, še lepše je obdarovati. Zet naj se pa kar trudi, plus točke pri tašči so vedno dobrodošle.

    OdgovoriIzbriši
  5. krasno in pohvalno. sem nekaj slišala o tem, pa je šlo to mimo in imam kar malo moralnega mačka,pa naslednjič,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ste. Tudi mene je navdusila ta akcija, ampak kar nekaj casa je bil taksen naval, da sploh nisi prisel do izbire otroka. Kar je seveda super za decico :) Ko pa je koncno bilo tako dalec, pa mi vec ni zneslo s casom. Se bom potrudila drugo leto, ker mi je res zelo vsec kako je nastavljena ta akcija.

    OdgovoriIzbriši