petek, 6. december 2013

Miklavž je prišel

Tokrat je Miklavž spekel kar "Facebook" piškote:):)

Hitro, enostavno in dobro.


Recept kroži po Facebook-u.
Pa sem si rekla:" Poskusimo! "

Recept :
1 puding ( po lastnem okusu) - prašek
125 g masla
125 g gladke moke
50 g sladkorja v prahu
2 vanilijeva sladkorja

Vse sestavine zmešaš in zamesiš. Testo je precej "pocasto".
Postaviš v hladilnik za 30 minut ali več:)
 Narediš za lešnik velike kroglice in jih položiš na pekač. 
Med njimi naj bo dovolj prostora , ker se malo "razlezejo".
Vsako pritisneš z vilico, ki jo prej "namočiš" v mleti sladkor.
Pečeš pri 180 stopinjah 8 minut.

Res se kar stopijo v ustih :):)


Eno peko nesem v službo.  
Tam smo zelo pridne "lekarnarce" in si zaslužimo Miklavževo darilce :):)

Vam pa prihodnjič javim kakšne bodo kritike:):)

Kaj je pa vam prinesel Miklavž?
Ali pa ste malo poredne, pa ste se pustile Parklju zapeljat ? :):):)

9 komentarjev:

  1. mene so baje parklji iskali, pa sem prepozno domov prišla :) Piškotki zgledajo pa super, moram sprobat. Hvala za recept :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo, končno preskusila. Kar stopijo se v ustih, količina je pa tudi ravno prava.

      Izbriši
  2. Piškotki zgledajo slastno,
    pridna, da pocrkljaš še sodelavke
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. To je pa pravi recept za mene, ki sem bolj na enostavnih variantah :-) Hvala! Mene se Parklji bojijo :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. O, tale recept je tako enostaven, da kar kliče po preizkušanju. Tvoji piškotki pa zgledajo super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale recept pa zagotovo preizkusim. Hvala zanj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Izgledajo povsem enostavni za delat, zato sem si jih že dodala na listek: NAREDI ŠE.
    Hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala. Res so njami.
      Prestavila na listek: ŠE KDAJ PONOVI

      Izbriši
  7. Hvala za recept! Kmalu se jih lotim.
    Lp.

    OdgovoriIzbriši