torek, 10. december 2013

Za "tapametne"

Moj stari etui za telefon je že zelo umazan.
Zato sem se odločila narediti novega :)
Zakaj bi prala starega, ko pa je doma toliko lepega blaga in nova ideja ? :):)

Potem so pa kar nastajali....in nastajali:)

Zdaj se pa moj "tapameten" ne more odločiti, kateri bo njegov :):)


Naredila sem jim tudi žepke, spredaj in zadaj.
Žepki so potrebni, ker če je tvoj telefon pametnejši od tebe ( to velja zame), žepke nujno rabiš :):)
Notri lahko pospraviš papirček s številko, ki je ne znaš vnesti v telefon:):)
Kasneje , ko pa to že obvladaš, lahko notri pospraviš kartice, bankovce,........


Zapirajo pa se z elastiko. Enostavno kar se da :):)




Barve na slikah so malo čudne. Osnova za etui je pri vseh enaka,....pa poglejte kako jaz slikam!! :):)





Mogoče bo pa tale moj....?



Takole pa so pozirali skupinsko :):)




8 komentarjev:

  1. Bravo, tile so pa res praktični s temi žepki! In tako luštni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi etuiji. Tudi moj se ga ne bi branil, pa je še vedno gol :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Super četico etuijev si sešila :-) Mislim, da bo najboljše, da svojega tapametnega vsak dan oblečeš v novo oblekico :-) Odločitev je namreč zelooo težka.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako krasne mobi torbice :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdaj si pa res sama sebi otezila delo :))) Super so in tudi jaz bi se zelo tezko odlocila. Ampak tudi mene vedno na koncu potegne k pikastemu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiii jaz bi tudi težko se odločila :-) Krasni so!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lušni so. Kar vem, kdo bi bil vesel pikastega.

    OdgovoriIzbriši