petek, 20. december 2013

Spet je Božič tu!

Zato sem malo pobrskala med papirčki.
Treba je porabit stare zaloge!:):)
Tako so nastale čestitke za prihajajoče praznike
 in lepe želje za prihodnje leto.


Zelo so podobne lanskim:)



Ampak kaj , ko imam osnove čestitk enake,
 v glavi pa "papirčkasto" praznino:)


Zdaj sem porabile vse osnove. Ni jih več!!!


Obljubim, da bodo drugo leto drugačne :):)

Tudi pri sami čestitki nisem bila najbolj izvirna. 
Sem jo kar na internetu našla.
Ampak mi je bila všeč:)


V novem letu vam želim,
da počite od zdravja,
utonete v sreči,
se spotaknete ob zanko ljubezni
in padete v morje uspehov!

Drugo leto bo pa spet drugače, ne?


8 komentarjev:

  1. Zelo so lepe!
    Lepe praznike tudi tebi, Renata

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni so tudi všeč. Voščilo pa posrečeno. Ga dosedaj še nisem nikjer prebrala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni so tvoje voščilnice zelo všeč. Čestitka pa je res posrečena :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo te je po dolgem casu videti med papricki :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse lepo tudi tebi, drugo leto bo definitivno boljše. Upam, da se srečava še na kakšnem sejmu!

    OdgovoriIzbriši