ponedeljek, 2. december 2013

Moj prvi sejem

Bil je mrzel dan.
Jaz vsa vzmenirjena.
Živčki so delali 100/ uro.

Ko pa sva s prijateljico uredili stojnico, je bilo lažje:):)


 +

Svoji stari ponudbi sem dodala še prijemalke 
Miške, srčke




in "dvojne copate", kot je rekel eden od obiskovalcev:):)



Stojnico je krasil venček v mojih barvah, saj je bila včeraj prva adventna nedelja:)


Čez 14 dni pa gremo spet na Pogačarjev trg.
Spet bo sejem



Več slik s sejma si lahko ogledate tukaj

Se vidimo takrat!




10 komentarjev:

  1. Se vidimo takrat! Takrat pa vse prešnofirim! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se vidimo..čez 3 tedne :-) in pregledam vse :-) Luštna stojnica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Led je torej prebit in stojnico si imela super. In dopade se mi, da si imela tudi vencek :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Torej si imela lep dan,
    vesela sem zate in kot je zapisala Vladuška-led je prebit
    srečno naprej
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. super, upam, da je bilo tudi uspešno!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Led je prebit! Lepo urejena stojnica in prekrasen venček :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Samo da si se imela lepo :-))
    Stojnica je videti krasna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno si vse pripravila. Zelo so mi všeč miške :)). Uspešen december ti želim. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Bravo! Saj s tolikimi lepimi stvarmi pa res moraš na sejem.

    OdgovoriIzbriši