ponedeljek, 02. december 2013

Moj prvi sejem

Bil je mrzel dan.
Jaz vsa vzmenirjena.
Živčki so delali 100/ uro.

Ko pa sva s prijateljico uredili stojnico, je bilo lažje:):)


 +

Svoji stari ponudbi sem dodala še prijemalke 
Miške, srčke




in "dvojne copate", kot je rekel eden od obiskovalcev:):)



Stojnico je krasil venček v mojih barvah, saj je bila včeraj prva adventna nedelja:)


Čez 14 dni pa gremo spet na Pogačarjev trg.
Spet bo sejem



Več slik s sejma si lahko ogledate tukaj

Se vidimo takrat!




10 komentarjev:

  1. Se vidimo takrat! Takrat pa vse prešnofirim! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se vidimo..čez 3 tedne :-) in pregledam vse :-) Luštna stojnica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Led je torej prebit in stojnico si imela super. In dopade se mi, da si imela tudi vencek :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Torej si imela lep dan,
    vesela sem zate in kot je zapisala Vladuška-led je prebit
    srečno naprej
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. super, upam, da je bilo tudi uspešno!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Great!Good luck and happy selebrates!!!
    hugs

    OdgovoriIzbriši
  7. Led je prebit! Lepo urejena stojnica in prekrasen venček :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Samo da si se imela lepo :-))
    Stojnica je videti krasna!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno si vse pripravila. Zelo so mi všeč miške :)). Uspešen december ti želim. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Bravo! Saj s tolikimi lepimi stvarmi pa res moraš na sejem.

    OdgovoriIzbriši