petek, 28. avgust 2009

Imam voljo in ideje, le časa bo kmalu zmanjkalo

Ja tako je to, ko veš, da imaš samo še dva dni breskrbnosti, lenarjenja, počivanja,....
Moram izkoristiti še ta dva dni, potem pa spet -veselo na delo:(:(:(!
Danes sem naredila čestitko za izziv The Sugar Bowl. Spet je mega nagrada- nove božične Mange. Prejšnje sem dobila in sem jih bila zelo vesela. Tokrat pa ima kompletek kar osem štempiljk.Saj vem, da tudi strela ne" vseka" dvakrat na isto mesto, ampak mi je bila predloga všeč, pa je ratala ena čestitka in en ponečedek.
No tole spodaj pa ni dobro.Predloga je ista, ampak ni ratalo nič lepega. Je preveč medlo, pusto, ni to to. To je ponečedek!
Druga čestitka je za izziv Sketch Saturday. Enostavna predloga, ki mi je takoj v oko padla. Imela pa sem tudi že narejen odtisek(hvala Danica!) z distress blazinico.Potem sem ga samo še popacala z vodo, da se je barva malo razlila in nastala je luštna čestitka.Hvala BojaMoja, da si nam izdala to luštno in enostavno tehniko.Ti si res ena zakladnica idej.
Sem pa spet malo trenirala v izdelovanju "resnih" čestitk. Nastala je tale dama(Kokica hvala za odtisek).

7 komentarjev:

  1. Pretty cards!! Thanks so much for joining us at the Sugar Bowl!! You have created two adorable cards!! Love both of these images and great job with the buttons!
    :)Kathy

    OdgovoriIzbriši
  2. Je pa res škoda, da imaš konec počitnic, ker tako rada pogledam tvoje umetnije! Ampak, saj bo tudi med letom še čas, a ne?!

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautifull card :) thanks for joining us at Sketch Saturday :)

    hugs Ria

    OdgovoriIzbriši
  4. Such pretty cards.Love the images you've used and the colours also. Hugs Michele x

    OdgovoriIzbriši
  5. Tebi pa zlo gre tole papirčkanje :) Maš sigurno kakšne škrtke, ki ti pomagajo delat. Lušne so vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Se strinjam s predhodnicami - vse so čudovite :-)))

    OdgovoriIzbriši