ponedeljek, 24. avgust 2009

Jaz pa samo pospravljam in urejam

Ja tako je in to naj bo dopust:):):)Ma saj je fino , prestavljat in jemati v roke material, pa ga stlačiš nekam, pa ne gre. Dobiš drugo idejo in ugotoviš, da ni dobro in tako dalje.Najbrž vam je zgodba poznana. Rada bi imela red ,pa ne rata. No tokrat mi vsaj delno uspeva.Danes so na vrsti še perle in vse za nakitkanje.
Včeraj pa sem urejala rožice in trakce. Papirji so bili urejeni že prejšne dni:):):)Ampak omara je vedno manjša, ne vem kako se je to zgodilo. Me pa pošteno jezi.
No pa se vrnimo k trakcem.Veliko jih kupim kar na metre. Ti so naviti na trši papir in v škatli.Nekaj pa sem jih kupila na kolutkih.Ti so me jezili, ker so se kar naprej odvijali in mešali med seboj.In odkrila sem toplo vodo.Naredila sem tako škatlo za shranjevanje in sem važna ko marela.
Zdaj so na mestu, ko jih potrebujem jih odvijem s koluta. Ko pa jih ne rabim več , škatlo pokrijem in lepo pospravim v omaro:):):Ja pa ja:):):)
Sem se pa spomnila, da v binbončku, ki ga ponujam ni trakcev-Katastrofa.Pa saj to vsak nujno rabi.In med tem ko sem testirala , kako se trakci odvijajo, če so tako shranjeni, sem vsakega malo odrezala. Kar tako "od oka" in tako gnezdo, dodala v oba bonbončka.
Zdaj grem pa naprej pospravljat, ker perlic je pa tudi za eno morje.:):):)
Ker ne znam narediti, da bi objava z bonbončkom ostala na vrhu, si poglejte v prejšni objavi moj ponujeni bonbonček, ki velja do 30. avgusta.

8 komentarjev:

  1. Waw super ideja za shranjevanje trakcev! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja za shranjevanje trakcev. Sicer sem še daleč od tega, da naberem toliko materiala, ampak si je vredno zapomniti. :-)

    P.S.: Se opravičujem za napakico pri prvem komentarju

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo zanimivo, to bi prav prišlo tudi v kaki trgovini, kjer trakce prodajajo.

    Za perlice pa prav pridejo tisti prozorni predalniki, ki jih imajo na oddelkih z orodjem v večjih trgovinah.

    OdgovoriIzbriši
  4. jaz se k temu (urejevanju) tud že kar nekaj časa spravljam....pa nikakor...in nikakor....
    Super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh kter izum. Tale škatla :D Noro!

    OdgovoriIzbriši
  6. O še ena fajn ideja za spravljanje trakcev, lepo zbirko imaš :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oja ... pa je res zanimiva ideja za shranjevanje ... še sreča, da še nisem nek hud trakcoholik in imam na zalogi samo dva heheheh ... pol pa s tem nimam tok težav k ti, ki si še huj k v zelooooooo dobro založeni cvetličarni ;o)

    OdgovoriIzbriši