sobota, 1. avgust 2009

Nagradi in darilo

Včeraj sem dobila dve nagradi, ki mi veliko pomenita. Podelila mi ju je Linda, ki ustvarja lepe čestitke . Pokukajte na njen blog.
Yesterday I got two wonderful awards from Linda.Thank you Linda for thinking of me, i feel honored.
Jaz pa te nagrade dajem našim(slovenskim) blogerkam, mislim, da si jih zaslužijo prav vse.Naj jih naštejem samo nekaj:
Snowflake, Sonja, Maja, Marika Gabez, BojaMoja, Bolhica, Suzy, Neža-Nenika, McCrafty, Tanc, Čarobna hišica, Nina, Kreal, Mravljica, Marička.......in še bi lahko naštevala:):):)
Hvala vsem ,ki pokukate na moj blog in komentirate.Vzamite nagradice, če jih še nimate in jih želite.
Pokazala bi vam pa še en predalnik. Ta je malo manjši , ima samo šest predalov.Danes je predalnik že pri obdarovancu in mislim, da je zadovoljen z darilcem.

11 komentarjev:

  1. Hvala za nagrado :)
    Predalnik pa je super, pa čeprav samo s šestimi predalčki. ali pa mogoče ravno zaradi tega :) ker je malce drugačen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za nagrade, predalnik je pa čudovit. Čisto vseeno je koliko predalov ima, ta in prejšnji sta za dol past.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za nagrade in za nagrado pri izzivu ( včeraj mi je ušlo). Pa najlepša hvala za nagrado.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za nagradi :-)
    Ta predalnik je pa v živo še velikooooo lepši.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, predalnik je res super! Hvala za nagradi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz se zahvaljujem za nagardo in hvalim novi kos pohištva ... super ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za nagradi! Mi zelo veliko pomenita! Predalnik pa je spet čudovit! Popolno izdelan!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tele škatlice so pa resnično nooooroo dobre!! Vsa čast!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala za nagrado!
    Seveda moram pohvaliti tudi predalnik.... spet čudovito! Tudi jaz sem ga skoraj končala.... Ker sem pa bolj "na izi" sorte, sem kupila kar večje zavojčke vžigalic in uporabila tiste škatlice.... Pokažem, ko bo do konca okrancljan ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. :) hvala za nagradici :)


    Predalnik je pa čudovit :) sploh pa zato, ker mi je zelo všeč izbor barv :)

    OdgovoriIzbriši