torek, 11. avgust 2009

Nagrada


Včeraj se dobila od Linde lepo nagradico.Linda izdeluje lepe čestitke in daje lepe komentarje.Ponosna sem , da mi je podelila nagrado.Jaz pa jo dajem naprej

Sonja

Helena

Čarobna hišica

Marika Gabez

BojaMoja

Snowflake

Kristina

Mravljica

Yesterday I reseved an award from Linda. Thank you Linda, I fell honored.

7 komentarjev:

  1. Ooo, kok luštna pupka.. Hvala za nagrado :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Alenka, hvala lepa za nagradico!

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiii, si me razveselila! Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, res je luštna pu'čka in laskava nagrada. Najlepša hvala, Alenka!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja prou lepa hvala za nagrado ... mi je všeč ker je nova in prav posebna ... hvala še enkrat ...

    OdgovoriIzbriši
  6. :) hvala :))) res je prav kjuti tale pupika :))

    OdgovoriIzbriši