ponedeljek, 8. februar 2010

Čestitka za dojenčka-Marikin izziv

Tudi Marika nas je izzvala. Hoče naj naredimo čestitko za dojenčka.
Že dolgo nazaj sem naredila veliko čestitk s pick point tehniko, potem pa sem se je malo zasitila. Za ta izziv sem se spet odločila za iglo. Da vidim , če sploh še znam:):)
Nastalo je tole. Easel čestitka, ker so mi zanimive. Uporabila sem hroščka za izrez motiva in okvirja. Tudi "čipko" za trak sem izrezala s hroščem. Tagec z napisom pa je prazen- čakamo na dojenčka, da izvemo ime:):):) Vse papirje in rožice sem malo osenčila z distress inkom tea dye. Rožicam sem dodala še zelene kristačke. Za zeleno barvo sem se odločila, ker je neutralna. Naj bo deklica ali deček- lahko jo uporabim za oba:):)
Pa še pick point bliže. Ne gledat napak, prosim:):):)

13 komentarjev:

  1. Super si, da se prijavljaš na slovenske izzive. In ta čestitka je enostavno povedano prekrasna. Res zelo lepi detajli in izredno lepo skombinirano.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si postala resnično mojstrica teh easel voščilnic.
    In priznam, da si me presenetila s šivanjem. Tega nisem pričakovala, saj te pač od prej ne poznam ravno toliko. Všeč mi je, ker si pokazala, kako lahko tudi z malo močnejšimi barvami naredimo pravo baby lepotičko.

    Hvala za sodelovanje.

    OdgovoriIzbriši
  3. kakšne kombinacije! res si mojstrica. zelo zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo, zelo lepa čestitka. Upam, da ti na izzivu uspe :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super pičpojtanje ;) Po moje takrat nisi uporabljala toliko različnih tehnik in pripomočkov kot danes. In super ti je uspelo vse skupaj skombinirati. Tako šivan motiv, kot obliko čestitke in vse ostalo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita, kot vse tvoje. Prav super je it pokukat na tvoj blog.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna kombinacija s pickpointom, ni kaj. Moram še mami poslat link, vem da bo z veseljem pogledala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super kombinacija. Je prav luštno po dolgem času vzeti iglo v roke, kajne :).

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa čestitka! Res je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tole je čist hudo- nikoli je ne bi spravila skupaj!
    Res je enkratna!

    OdgovoriIzbriši
  11. super lepa cestitka!! le kako ti uspe =)

    OdgovoriIzbriši
  12. :) super si! odlična kombinacija ... mene šivanje več ne potegne, na tej čestitki pa prav paše zraven :)

    OdgovoriIzbriši