torek, 23. februar 2010

Hvala

Danes že lahko pokažem nekaj , kar sem ta vikend naredila v zahvalo za darilce, katerega sem bila zelo vesela.
Sicer se tole ne more primerjat z darilcem, ampak drugače ne znam:):)
Prejemnica mi je javila, da ji je bilo moje malo darilce s čestitko všeč.Jaz pa sem vesela, ker mi je uspelo:):)
Čestitka
Malo podrobnejši pogled
Škatlica
Takih škatlic in čestitk se ne lotim prav pogosto, ko pa se jih mi je izdelava v veliko veselje.Če pa so prejemniku všeč pa še bolje!!!!:):)

Še enkrat: HVALA MOJCA!!!!!

25 komentarjev:

  1. Oooooooooooooo, ostajam brez besed. Naredila si nekaj prekrasnega!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oboje ze zelo čudovito, škatlica mi je zelo všeč :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Rjava barva in dizajn ,full lepo:)

    OdgovoriIzbriši
  4. hmmm, sej je vse uredu in še kar lepo...sam jest tega žal še nisem prejela, pa tud tam nakonc si si en čudn ime napisala...si se zmotla, k ne? si misnla napisat: Hvala Klavdija...ane, ane :))))...no sej ti čist nč ne zamerim, ker vem da se je motiti človeško :))))) :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je pa krasno darilce! Lepe barve, lepo kombinirano in enkratno narejeno! Zeloooooooo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  6. O, kako lušna vintage čestitka in še bolj luškana škatlica.

    OdgovoriIzbriši
  7. v resnici je kompletek č u d o v i t ! pozabila si omeniti, da škatlica ni bila prazna - danes se že važim s krasno verižico s fimo razpokami:)
    moram povedati tudi to, da je tole v živo čisto nekaj drugega - pravi čudež. toliko večji zame, ki nimam rok za papir in se lahko samo čudim.
    hvala:) presenečenje je bilo popolno:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen kompletek! :) Kar zavidam prejemnici, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  9. take škatlice bi se prav gotovo tudi jaz razveselila, pa še barva je taprava.
    zares si natančna in kako že praviš ti??:"prevečkičimičiustvarjalna" - ampak tole ni več "kiči" ampak profi izvedba.
    boš dobila drugo ime: "aknelaprofinela"
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  10. ooo Alenka, čudovito!!!!Oboje!!!!Lahko se pogosteje lotiš izdelave, bomo prejemniki full veseli:):)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tebi v veliko veselje, nam pa v neizmerni užitek ob pogledu nanje!
    Poklon za tvoje izdelke!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow, prekrasno! Pa razpoke mi kar ne grejo iz glave ...

    OdgovoriIzbriši
  13. Alenka, čudovito je tole. Prekrasne barve, odlična kombinacija vsega. Zelo, zelo lepo, tako čestitka kot škatlica. In tist e razpoke so res prekrasne v kombinaciji s čipko, rožicami, notami in podobico.

    OdgovoriIzbriši
  14. Zapiflana si pa čist ... mast ... a se je teb kr mal skeglal al kva ... jest čist oči pod mizo iščem ... lepo ...

    OdgovoriIzbriši