sreda, 3. februar 2010

Vodnjak želja za Marjeto




Sodelavka praznuje in jaz sem ji naredila vodnjak. Tak vodnjak sem videla na Otočku, naredila jih je Irta. Njo sem tudi prosila za načrt. Irta hvala!!!
Dolgo sem čakala kdaj bo prišel ta projekt pod roko in Marjetin rojstni dan je priložnost .
Prerisala in izrezala sem dele, jih zlepila in osenčila. Naredila sem strešnike (tu je bilo največ dela) in jih polepila . Napolnila vodnjak z zelenjem in rožami in si zaželela, da bo vodnjak Marjeti všeč.
Naredti moram še škatlico in jutri oddam .

22 komentarjev:

  1. Aaaaaaaaaaaaaa,sem ostala brez besed.Čudovito!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hudo...OoOOoooOOO

    To pa je vodnjak želja, da se reče.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastičen je! Pa si spet dokazala, da imaš potrpljenje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Normalno, da ji bo všeč, saj je čudovit. Tale pa verjetno izpolnjuje vse želje.

    OdgovoriIzbriši
  5. O madoniš, kaj je dober! Mi je kar sapo vzel. Ampak se pa tudi vsega lotiš!

    OdgovoriIzbriši
  6. To je noro...enkratnega projekta si se lotila in vodnjak izgleda prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, vau, ja sem tudi navdušena do kraja. Prečudovit vodnjak in dobro vem koliko dela je vloženega v njega, ker ko pogledam te strešnike... :-) Res enkratno in ni dvoma, tako darilo ti enostavno je všeč, drugače ne gre.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau! Koliko dela, potrpljenja in natančnosti!! Čudovito in neprecenljivo darilo!

    OdgovoriIzbriši
  9. WOW!! This is just simply gorgeous!! what a fantastic creation..Love it!!
    Hugs, Linda

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo, kok pa tole fino zgleda. In koliko dela mora bit vtkanega v tale izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito! Ogromno dela si imela, strešniki so krasni ... res prelep vodnjak želja.

    OdgovoriIzbriši
  12. Fenomenalen je! Prejemnica ga bo sigurno zelo vesela :)

    OdgovoriIzbriši
  13. ti si pa daš dela... efekt je seveda popoln.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kdaj si si pa ti vročino nazadnje zmerla?!?...ti nisi normalnaaaaaa!...in pol je teb težko brust?!?...o boh pomagi!...kapljam in curljam orng, čist (tuki so smeškoti z izbuljenimi očmi, pa tašokiran je tuki, pa un taslinast tud)

    OdgovoriIzbriši
  15. O, kako je krasen! Izjemno si ga dodelala, vse je tako ljubko in natančno. Zagotovo bo zelo vesela!

    OdgovoriIzbriši
  16. tale vodnjak bo pa prvo željo že izpolnil, ko boš dobila potrditev, da je obdarovanki všeč.. a ne, če ne se ne sekiraj poglej koliko nas je, da nam je všeč.. lep pozdravček..

    OdgovoriIzbriši
  17. Tole lepoto sem občudovala že na otočku, ampak tudi tukaj ne morem mimo, ne da bi jo pohvalila :) Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  18. Bilo je res lepo! Čestitam za vašo predanost.

    OdgovoriIzbriši
  19. Kapo dol za cel vodnjak potrpljenja, ki si ga potrebovala za ta izdelek!

    OdgovoriIzbriši