nedelja, 28. februar 2010

Jaz pa nimam:(:(:(

Nimam lepih vijoličastih vzorčastih papirjev!!!!
Imam pa nove morske deklice!!!:):)
Vedno znova si rečem, da bom najprej poiskala papirje za voščilnico in potem barvala odtis. Pa mi še vedno ne uspeva. :):) Takoj , ko sem dobila nove morske deklice, se je najprej pojavil problem pene za štempiljke.Nisem je našla!!!! Pa tako rada bi že štemljala!!:):) Ko sem jo končno našla, sem odštempljala prve odtise in takoj začela barvati z barvami, ki so se mi zdele najlepše in ki so se najbolj podale k podobi. Potem pa je nastal problem s papirji. Rada imam vzorčaste papirje in brez njih se mi zdijo moje čestitke puste, ker ne znam kombinirat barv:(:(:( . Končno sem se spomnila, da pa imam hroščka in moder papir spustila skozi. Malo sem reljef pobrusila z brusilnim papirjem, da bolj pride do izraza. S končano čestitko sem bila kar zadovoljna.
Ampak morska deklica je pa lepa, kajne?:):)

Prejšnja je bila moja, ta druga pa je dobljena. Hvala Snowflake!
Pri tej čestitki, pa se najprej izbirala papirje in potem barvice:):):)
Obe morski delkici sem pobarvala z barvicami in white špiritom in poudarila določene dele s Copic flomastri. Uporabila sem še Prima rožice, vrtnice, bleščice in s "štancami" izrezala vijugice, metuljčke in vejice.
Meni so ta pravljična bitjeca zelo všeč, kaj pa vam?

8 komentarjev:

  1. Obe zasanjeno zreta v svet. Pravi pogled za to nedeljsko jutro, ki me je prebudilo že v soncu. So mi pa te tvoje morske deklice že vzbudile malo skominov po morju in dopustu. Vidiš, veliko se da tudi brez barvnih papirjev. Dobro si naredila to z raznimi vijugicami in ostalimi detajli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, tele morske deklice, sem z mislimi že kar tam, obala, rahel vetrc, sonček, mir uživancija.vau, me je zaneslo, namesto, da bi rekla, da sta mi lepi in simpatični

    OdgovoriIzbriši
  3. Tud brez vijoličnih papirjev si sestavila lepo voščilnico. Je pa zadišalo po morju :) pa še moj je zjutraj že čekiral dopustniške destinacije.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kljub temu, da je papirc moder in pohroščkan ... pride vijola vila zelo lepo do izraza ... ker sem se bala kako bi na teh vilah izpadlo moje barvanje se nisem odločila za nakup in moram priznat, da je tebi barvanje pri prvi vili še sploh lepo uspelo ...

    OdgovoriIzbriši
  5. saj kar ne vem, katera mi je bolj všeč... barvne kombinacije krasne, barvaš pa itak z neverjetnim občutkom... lepi, obe.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čisto vseeno je, če ni bilo na zalogi vijoličnih papirjev, ker je prava lepotička.
    Všeč? Ja!
    Pri drugi pa so mi prvo padli v oči njeni lasje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe morski deklici sta lepi, čestitki pa čudoviti in zelo lepo kombinirani :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne samo,da je morska deklica lepa, cela čestitka je super! Prav nič ni videti pomanjkanja vijoličastega papirja. Si prav lepo skombinirala.

    Seveda, tudi druga je lepa.

    OdgovoriIzbriši