sreda, 10. februar 2010

Še en domač izziv-belina in tudi kaj drugega:):)

Belo, belo samo belo. Tako je rekla Klavdija in nas izzvala naj naredimo nekaj iz belega, samo belega. Moram priznati, da meni to ni bilo najbolj enostavno.Najprej sem razmišljala , kaj naj bo izdelek. Ali čestitka? Saj papirjev v beli barvi je veliko, teksture so različne, eni se svetijo, eni so hrapavi-saj bi se dalo. Lahko bi dodala še kak trak, bele perle,....Samo , da bo belo:):):)
Pa sem čisto slučajno v trgovini, medtem, ko sem iskala, kaj moram kupiti (spet si nisem napisala listek), zagledala maske. Oooo saj bo kmalu pust! Moji otroci so že malo večji , pa so kar malo začeli "spuščat" pust:):)
Med maskami je bila tudi bela. Bingo!!! Nastalo je tole. Malo me skrbi, ker kristalčki niso čisto beli, ampak kaj hočemo-takle mamo:):):)
Takole pa je videti tale maska, če je podlaga rdeča.
Že v trgovini sem pomislila, da se maske lahko uporabijo še kdaj in takoj vzela še dve. Tako sta otroka okrasila še vsak svojo. Zato ju objavljam skupaj s svojo. Sin je naredil takole masko
Hči pa je ustvarila tole
Ker so maske lepo uspele, bom najbrž kupila še kakšno. Nikoli se ne ve, kdaj jo bom potrebovala, pa še krasiti jo je luštno.

17 komentarjev:

  1. Odlična ideja. Ja, tale belina je tudi meni naredila precej preglavic - še nisem uspela objavit, psst :-) Ti si se pa super znašla in odlično izvedla.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna ustvarjalna družina ste. Vse po vrsti so lepe, tvoja bela pa vseeno nekako izstopa ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro si se spomnila, vse tri so odlične.

    OdgovoriIzbriši
  4. O lepa belina! In fajne žive barve! Super ste!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uauu super ideje, meni je najbolj padla v oči zadnja - hčerina!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse tri maske so zelo lepe. Tvoja otroka sta prav talentirana, saj sta ustvarila čudovite izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Bela res zelo elegantno izpade. Pa otroka sta mi tudi ful lepe naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. ...o kolk je pa dobra ideja(mislm vse 3 maske so WAAAAW, da ne bo pomote:P)
    ...ampak talele za izziv je pa megastična ideja in izvedba!
    Superca!
    Hvala k si se udeležila!

    OdgovoriIzbriši
  9. lahko bi si mislila, da bo spet: posebno, dovršeno, drugačno, navdušujoče:)

    OdgovoriIzbriši
  10. vse tri so super. se vidi, da imata otroka po mami talent=)
    najbolj krasna pa mi je tvoja bela. res je čudovita.
    zanima me še, če lahko morda izdaš, kje si tele maske kupila, kajti sama iščem prav takšne pa jih nisem še nikjer zasledila. tako da bi mi informacija prišla zelo prav.
    hvala že vnaprej pa lep dan.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super maske so nastale. Sploh zadnja mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Joj, Alenka veš da sem komaj sedaj videla tisto tvojo poročno čestitko. Sploh ne vem, kako sem jo lahko spregledala. Sem sedaj videla ime Alenka na seznamu od Caardvarks in sem si takoj mislila, da si ti :-) Tako da je sedaj res izpadlo, kot da bi bila jezna, ha ha ha. Saj veš, da nisem in da nimam zakaj biti, saj zato so izzivi, da se prijavljamo. Prekrasna mi je tvoja čestitka in meni se ne zdi prav nič kičasta za tako zadevo kot je poroka, ta enostavno mora biti malo takšna :-) No, jaz pa sem se še pri današnji belini spomnila, da jo lahko priključim tudi tja :-)

    Držim pesti za eno od nas, prav fajn bi bilo videti kak Slo izdelek v taki reviji, kaj praviš?

    OdgovoriIzbriši
  13. kako so lepe vse po vrsti se pa da sta tudi sin in hči ustvarjalna

    OdgovoriIzbriši