nedelja, 7. februar 2010

Slovenski srčkast izziv

Suzi je na svojem blogu razpisala izziv za valentinčkovo čestitko.
To je moj prvi slovenski izziv in prav všeč mi je , da se ena od naših blogeric odločila za tak korak:):) Takoj sem se javila Suzi, da mi je poslala odtiske. Edina omejitev pri izzivu je bila uporaba njenih odtiskov. Penny Black ježki so res simpatični. Tudi tile valentinčkovi niso izjema.Potem je sledilo "tuhtanje", kako jih skombinirati v voščilnico.Nenadoma me prešine.Izziv je slovenski-juhu!!!!Lectovo srce!!!!
Med izdelavo sem si ves čas brundala melodijo iz filma Cvetje v jeseni , ker je tudi Meta dobila lectovo srce:):):) Lectovo srce mi je ostalo v spominu:):). Z njimi so včasih slovenski kmečki fantiči izkazovali svojo ljubezen. Mislim, da je lectovo srce kar tipično slovensko in zato sem ga naredila za slovenski izziv za valentinovo.

9 komentarjev:

  1. Tole pa je taprava valentinova čestitka. Srečno na izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. lepa čestitka. in seveda vso rečo na izzivu=)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je - lectovo srce je res odlična ideja.

    OdgovoriIzbriši
  4. prečudovito :))) sploh okrasitev z vijugicami je zelo popestrila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična ideja z lectovim srcem, ni kaj in lepo si ga naredila in tudi meni se zelo dopadejo te vijugice. Če pa te zanima, je tudi pri Mariki en njen izziv in sicer v njeni prejšnji objavi http://marikagabez-rojstnidan.blogspot.com/2010/02/rojstvo-otroka.html

    OdgovoriIzbriši