ponedeljek, 15. februar 2010

Vikend je mimo

Ta vikend je bil namenjen nakitu. Naredila sem obeske iz fimo mase in jih opremila z vrvicami.
Bilo je tudi srečanje otočank. Imeli smo se super dobro, kot ponavadi. Potekala je delavnica transferjev in lahko sem utrjevala znanje, ki sem ga pridobila že na Klavdijini delavnici:):) Sicer sva s sinom(prvič je bil na srečanju in mu je bilo všeč), pozabila najine transferčke na srečanju, ampak jih kmalu dobiva. Sama sem potem naredila doma še par transferjev, vse pa mi ni uspelo dokončati(dodati vrvic).
Tale slikica je pa malo čudna.Fimo pod transferjem je prav lep bel pearl in ni roza,kot na sliki:):)
Tole pa ni transfer, ampak skrčljiva folija. Ja tudi to je grda slika, se ponavlja zgodba od zgoraj:):)
Potem sem pa delala meni ljube razpokice.Mislim, da so mi tokrat kar lepo uspele:):)
Takole pa izgledajo razpoke od blizu.A niso lepe?:):):)
S tole ogrlico sem se pa važila na srečanju. Narejena je bila že kakšen dan prej:):)
Vem, da obeski niso najlepših oblik, ampak vaja dela mojstra!:):)

Moram , pa še nekaj vadit. Na srečanju je meni in še parim BojaMoja pokazala , kako se pausa. Veliko nam je povedala, pokazala in razložila. Smo tudi poskušale delat. Zdaj moramo to vaditi. Saj bom, ker mi je pausanje všeč, oziroma so mi izdelki zelo všeč. Najprej pa moram kupiti lupo z lučko, ker sicer ne bo nič:):):)

18 komentarjev:

  1. praviš, da niso lepih oblik? si pa res skromna. super so.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne razpoke, simpatične slike na obeskih - čudoviti obeski. Eh, oblike pa res ne morejo biti preveč industrijske :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super obeski. Prvi transfer mi je pa še posebej "padel v oči" :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Razpokice so svetovne in vsi obeski so prava paša za oči. Za transferje si res izbrala lepe motive.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, vau, vau. Samo prekrasni obeski, en bolj kot drugi in ja, vsekakor, zelo lepe razpoke :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kok so lepi! Vidim, da se zbližuješ s fimom... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Se kar podpišem pod Lucijo.
    In prag gotovo boš sklenila prijateljstvo tudi s pausom.

    OdgovoriIzbriši
  8. VAUUU Alenka! Superca si to naredila! Tud ti si odlična učenka:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepe obeske si naredila, meni naj dama in metuljčki ;))).

    OdgovoriIzbriši
  10. Super obeski in krasne razpoke!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vsi obeski so super, ampak tisti prvi je pa noro lep. Bo res krasil tisto, ki ga bo nosila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prvi je krasen. Tam se mi pa slikca ni zdela tok fajn in je nisem izbrala :O Pa ne misli, da drugi zaostajajo, ker sem sam prvega pohvalila :))))

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasni vsi po vrsti. Se je pa tudi moje oko zapelo za prvi obesek :-)

    OdgovoriIzbriši