petek, 17. september 2010

Dež......

Dež pada!
Dež lije!!!
Kaj lije, nekdo s škafom vodo dol zliva!!!!!!!

Tale dež mi je pokvaril načrte za soboto!!!!!Razpisano je srečanje v Dekanih. Obetala se je sobota polna, smeha, zabave, dobre jedače, pa še malo smeha , klepeta, firbcanja, slinjenja, pa spet klepeta,......Ampak.... voda!!!!Voda povsod, gor, dol, pa še postrani jo nese!!!!!!!

Torej ne grem na srečanje. Sem žalostna in to zelo!!!!!!!!

Organizirala sem swap zapestnic, ki naj bi se izmenjale na srečanju, pa bo to zdaj malo drugače izpadlo.Ampak o tem drugič.


Danes vam pa pokažem s čim sem se hotela pokazati na srečanju:):)
Najprej je bila zapestnica. Takale zapestnica ima tudi ime :Capricho.

Sem jo ogledovala na tujih blogih in občudovala. To je idealna zapestnica zame:):) Bogata!!!!!Mogoče bi eni rekli kiči-miči. No saj pravim idealna zame:):):)

Našla sem načert in jo naredila. Res je sila enostavno, mogoče malo zamudno, ker je notri veliko!!!!perlic. Malih rocallias 11 je 20 gramov(mogoče malo manj), še manjših 15 mm je tudi veliko. Na mrežo iz teh malih sem potem našila perle 4 mm- teh je skoraj 400. Kot pravim malo več dela, ampak......
No presodite same:):)
Na tej slikici se lepo vidi"mreža" spodaj
Potem.... pa je nastala še "kugla". Za osnovo sem vzela leseno 25 mm veliko kroglo in jo "omrežila".Ker pa mi je začelo primanjkovati modrih perlic , sem jo obšila kar tako brez reda in pravila:):):) Ampak tudi takale ni slaba.Potem pa sem razmišljala , kako jo "obesiti za vrat". In nastalo je tole:):)

Kompletek pa izgleda takole:

20 komentarjev:

  1. Škoda ker ne greš na srečanje,...jaz sploh ne spremljam nič o srečanjih k itak ne morem..pol bi preveč razmišljala kok luštno bi bilo...

    zapestnica pa je......nora,nora,noraa,ma kaj nora, prečudovitaaaaaa!!!! Pa toliko perlic?!!!! In ti praaviš, da je to enostavno...očitno ti tale dež res škodi:))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Za moj okus res malo prebogata, ampak definitivno zelo lepa in mojstrsko delo izpod tvojih rok. Pa ta obesek je nekaj čisto posebnegam res si postala prava mojstrica perlanja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nakitkanje s perlicami ti pa gre. In to čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je pa noro noro všeč tale zapestnice. A mi bi lahko prosim zaupala kje si našla načrt zanjo? Jaz sem malo brskala in sem našla samo enega španskega (vsaj mislim, da je španski) in iz tistega zagotovo nisem sposobna narediti zapestnice :/ Še z angleškim bom pomoje imela probleme. Sem se pa tako noro zaljubila vanjo... uf uf uf

    OdgovoriIzbriši
  5. Asyyka mislim, da imaš pravi načrt, v španščini ali nekaj takega(jaz tudi ne vem točno), ker za tole obstaja samo tale. Napisala ga je Unicornio in je na treh listih, ne.
    Jaz sem delala po tem načrtu. Kar začni ni težko, ampak imej dosti perlic:):):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit komplet! Sva imele enake misli letos poleti, v najhujši vročini sem tudi jaz izdelala podobno po istem načrtu - modro. Še čaka da jo pokažem. Obožujem to tehniko.

    OdgovoriIzbriši
  7. Koliko truda je vloženega v tole tvojo zapestnico, vsaka čast, in kompretek je videti prav simpatičen :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. divjeeeeeeeeeeee! noro. noro, do konca noro.
    če drži, da ima vsak svoje področje, ki mu je napisano na kožo, so zate to zagotovo perlice.
    uh, kakšno delo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja točno ta načrt imam.... se bom pomatrala s tem pa bomo videli kaj bo:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Okej sam nekaj pa ne štekam.... za osnovo uporabiš perlice velikosti 11. Samo kam pa utakneš tiste 15, ki so še manjše? uf, ni tako simpl :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Asyyka , daj me kontaktiraj na moj mail, pa ti bom vse razložila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovit komplet, samo zapestnica je najlepša. Ne izgleda tako sipml kot ti praviš da je ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. iiiiiiiiiiii tole vse sem pa vidla v živo in upam da je Alenka dobro zbrisala ker sem se slinla tko kot danes dežuje in poplavlja :) BRAVO Alenka

    OdgovoriIzbriši
  14. W A W!

    Noro dobre barve, noro dobra izvedba!

    ("kreal", tudi jaz bi se zagotovo slinila)

    OdgovoriIzbriši
  15. Madonca kakšna bogata zapestnica! :O
    Neverjetno dobro, natančno in lepo izvedena. Pa krogla tudi!

    OdgovoriIzbriši
  16. Totalno huda zapestnica! Je res kiči-miči ampak leeeeepa!!!
    Obesek seveda tudi!

    OdgovoriIzbriši
  17. o..zelo lepo..a poveste kje ste našli navodilo za to zapestnico??..

    OdgovoriIzbriši
  18. Super!!
    Ti imaš pa čudežne roke, en krasen brskalnik po netu in strašno veliko zalogo ravno primernih perlic (razen rasta). Vse ti tako lepo rata.

    OdgovoriIzbriši