ponedeljek, 6. september 2010

Malo pretiravanja

Naredila sem čestitko za svojo sestro, ki ima danes rojstni dan. Zato najprej:
Martina vse najboljše!
Zakaj pretiravanje? Zato, ker sem na čestitko dala toliko rožic. Čez poletje "sem se zakopala" v perle, prva čestitka (tista iz prejšnje objave) po dolgem času pa je bila za fanta.
Jaz imam pa tako rada rožice na čestitkah:):):)
Torej tole je čestitka
Lahko pa sodeluje tudi na nekaterih izzivih:
Stamp something- Something cute
CES challenges- Rožice
Spet sem barvala s Copic flomastri.
Naredila pa sem tudi škatlico za knjižno kazalo. Tudi škatlico sem okrasila z rožicami:):):)
Škatlica pa sodeluje na naslednjih izzivih, kjer so hoteli vse kaj drugega, kot čestitko.
Stampavie and more
The Sisterhood of crafters
Sem bila pa včeraj tudi zelo pridna. Nekje sem našla voljo, izgleda, da mi je še od prejšnje nabave ostalo:):):):), sicer moč že malo popušča, ampak.....
No hočem povedati, da sem uredila perlice. Naredila malo reda, sicer bolj med manjšimi(delica in rocaille, swarovski in faceti), jih uredila, označila, pospravila v nove spremnike za njih,... Ampak nekje je pa treba začeti, ne?Zdaj imam kar soliden red.
Ampak kako dolgo???:):):)

17 komentarjev:

  1. Si bla pa res pridna,poglej kok je ura objave.Zelo lepo darilo za sestro,verjamem da bo zelo vesela.:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se ne zdi nič preveč rožic in na tisti mali škatlici izgledajo prav čudovito. Srečna tvoja sestra! (za tako lepo in unikatno darilo).

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni so te papirnate zadevščine z rožicami zelo všeč, samo malo manj praktične za shranjevati :)
    Čudovita čestitka in škatlica. Kje si pa našla tiste okrogle ježke za škatlo?

    OdgovoriIzbriši
  4. Si pridna kot mravljica in tudi rožice so fajn tko na čestitki, kot na škatlici....za ustvarjalen red pa tudi mene zanima do kdaj bo....pri meni ni dolgo ha ha...

    OdgovoriIzbriši
  5. Super čestitka za sestro, meni je dosti rožic všeč, pa itak jih ne daš vsem toliko gor.

    OdgovoriIzbriši
  6. These are both beautiful pieces. Thanks for taking part in the CES Challenge!
    Clairexx

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna čestitka in škatlic ain vse.Rožice pašejo gor "u nulo" !

    OdgovoriIzbriši
  8. Super voščilnica. Pravtako tudi kazalo in škatlica. Komaj čakam zopet kakšen nov tvoj izdelek, ker so vedno čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Noro dobro darilo, jaz bi bla tud tvoja sestra, da dobim kaj takega. ;-)) Za pospravljanje pa mora biti tak dan ali tako sevanje - volje ponavadi ni. Tudi jaz sem ravno v obračanju ustvarjalnega kotička - pospravljen pa bo samo do prvega izdelka, tako kot verjetno tudi tvoj. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala dekleta za lepe komentarje in pohvale!

    Helena: ježke sem pa v Hoferju kupila, so imeli še v beli in črni barvi, pa sem kar te vzela, so se mi najboljši zdeli. Pa v paketku jih je res veliko( ne , kot v ustvarjalnih trgovina- ene par za veliko denarja) .Pa prav poceni so bili:):):)

    OdgovoriIzbriši
  11. WOW, this is FABULOUS!! Thanks so much for joining us at The Sisterhood this week! We look forward to seeing you again next challenge!!

    OdgovoriIzbriši
  12. So beautiful, gorgeous colours and details.
    Thanks for joining us at CES Challenges & good luck.
    Hugs Emma x

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno darilo, res.

    Pa tale mašnica na kazalu je enkratna. Kdor zna, pač zna.

    OdgovoriIzbriši
  14. Tole si pa zelo dobro skombinirala!

    OdgovoriIzbriši
  15. Oh such a gorgeous card!!!. Hugs Michele x

    OdgovoriIzbriši