petek, 24. september 2010

Zapestnic....da te kap!

Na našem forumu Otok Zakladov sem organizirala swap zapestnic.
Izmenjava naj bi potekala na srečanju v Dekanih, ki ga je pokvarilo deževje. Zato je izmenjava potekala po pošti.
Zdaj vam pa pokažem te dragulje:
Lidočka je naredila tole zapestnico
Kiara je naredila takole
Lili je nakvačkala zapestnico
Kreal je naredila tako lepotičko
Coolgirl je naredila tole
Blueskies je naredila tole
Suzy-1 je naredila tole, zdaj je moja:):)
Mira67 je naredila takole
Xena je naredila tole
Jaz sem naredila ožjo verzijo Capricho zapestnice
Capricho zapestnico, oziroma načrt zanjo sem našla na tem blogu.Upam, da bo še komu tako všeč, da se loti njene izdelave:):)

Swap je uspel. Hvala vsem udeleženkam!

V zahvalo za sodelovanje na swapu sem vsaki udeleženki poslala paketek presenečenja.
Rožice-obeske za mobitel sem zapakirala v škatlice od perlic in jih okrasila.
No tako.Tole je bilo poročilo o swapu. Ne vem....a moram kaj poudarjati, da obožujem swape, izzive,....Mislim, da ste dojele:):):)

12 komentarjev:

  1. koliko lepotičk na kupu in ena je lepša od druge da ne govorim o paketku presenečenja bravo vse sodelujoče in BRAVO organizatorki swapa

    OdgovoriIzbriši
  2. super zapestnice :) me pa zanima kje se dobi te vrvice za obeske za mobitel?

    OdgovoriIzbriši
  3. Alenka...en velik BRAVO!...tako za organizacijo, za darila udeleženkam, kot za tolele objavo...krasne lepotičke so na kupu in jih je res veselje pogledat!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja vse smo ble pridne, ti pa najbolj, zato, ker si se spomnila , organizirala in nas res lepo nagradila :-).Hvala še tu .

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem videla zapestnice že na otočku in so prekrasne. REs ti je uspel krasen swap.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšne lepotičke!
    In posebna pohvala tebi, ki se se tako lepo zahvalila udeleženkam....kako simpatično.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne zapestnice in vse, ki ste se udeležile swapa ste prave mojstrice!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna izvedba in izdelki,slina tečeeeeeeeeeeeeee:):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Koliko enih lepotic na kupu. Vidim, da imate kaj za občudovat.

    OdgovoriIzbriši
  10. Same lepotičke na kupu. Srečne so lahko nove lastnice vseh teh lepot.
    Tvoja darilca pa so nadvse luštna.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja čeprav sem se že na otočku slinla, se bom še tule malo. Vse so res zelo lepe. In pa presenečenja (tisto moje je točno take barve da paše telefonu, kot da je bilo naročeno :)
    Pa še tako lepo zapakirano
    Res pohvale za organizacijo

    OdgovoriIzbriši
  12. Uuuu kakšne lepe zapestnice. Ampak tvoja darilca za vse udleženke - prekrasna ideja!

    OdgovoriIzbriši