ponedeljek, 27. september 2010

Primerjava

Teden se ni začel kot sem mislila:(. Pravzaprav se ni prejšni končal po planih. Daje me prehlad, tak uničujoč, ko si brez moči, volje, idej, čisto sesut:(:(.
Ampak nekaj pa moraš delat, ker te po daljšem ležanju in premetavanju po postelji že hrbet boli in si naveličan tudi lenarjenja.
Pa sem šla preizkusiti nove perlice. Kupila sem jih v novi trgovini Prometej v Supernovi na Rudniku.
Morala sem jih kupiti, da testiram:):). To so perlice Rayher-delica velikost 2,2 mm. Predvsem ta velikost me je mučila, koliko so večje od delica 11 perlic , ki jih kupujem v Franciji.
Naredila sem mašnico iz obeh vrst perlic. Tudi te nove so izredno lahke za nizanje, mogoče še bolj kot delica 11, ker so večje:):).
Zdaj pa primerjajmo. Vedno, ko primerjam stvari po velikosti , se spomnim risanke Pipi in Melhiat- veliki in mali pujs:):):)
Tako, nastala je velika in mala mašna.
Čeprav niso nove perlice slabe, mislim, da imam zadosti tistih nekaj škatlic, ki sem jih kupila. Meni so lepše manjše. Saj za kakšne miniaturice so tudi te Rayherjeve dobre, samo za kak trikotnik, pa so delica 11 zakon.
Takole pa izgledata mašnici na temni podlagi:
A ni zanimivo to s podlagami, na temnejši podlagi obe izgledata manjši:):):).
No zadosti pametovanja, mašnici naj odpujsata domov, pardon, naj odideta kamor pač morata:):).

Joj, bi pa prosila za pomoč ! Kako se že naredi, da objava ostane na vrhu, do željenega datuma? Sem že spet pozabila:):):)
Hočem tale bonbonček urediti:):)

11 komentarjev:

  1. Lepa je tud ta iz tanovih perlic.Hitro se pocajtaj.Za objavo pa jest pojma nimam.:)
    Res je včeri blog štekal,po moje zaradi ozadja,itak pa skoz neki nagaja:(

    OdgovoriIzbriši
  2. čudovite mini stvaritve, želim pa ti, da prehlad čimpej mine, saj veš, če ga zdraviš traja 7 dni, če pa ne, pa en teden....naj ti sončna nagradica pri meni skrajša ta čas....

    OdgovoriIzbriši
  3. Hoj, super ko daš tako kovanec zraven, sicer bi res mislila, da sta mašljici veliko večji.

    Takole pa moraš narediti z objavo:
    Pojdi v urejanje objav in spremeni samo datum objavi Bonbonček, tam kjer so Možnosti pod objavo, na primer za 14 dni v naprej in spet javno objavi.
    Tako bo tvoja objava z bonbončkom vedno na vrhu oz. do takrat, ko bo ena objava imela kasnejši datum kot ta. Za v bodoče pa še to glede takih objav, vedno moraš najprej javno objavit na tekoči datum in čas, potem pa spremenit na kasnejši datum. Če bi namreč takoj postavila na kasnejši datum, ti je prej ne bi objavilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Vladuška za pomoč!
    Manny tebi pa hvala za nagradico!

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe mašnici sta super. Želim ti hitro okrevanje.

    OdgovoriIzbriši
  6. He he he ...dobra primerjava z Pipi in Melkijadom. Si ju zvlekla iz naftalina. Meni sta obe lepi. Vsaka po svoje. Pri levi je vzorček bolj izrazit, pri desni nekoliko zabrisan. Ali pa samo fotografija tako naredi.
    Pa hitro okrevanje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Javi se na mojem blogu,neki te čaka:):):)

    OdgovoriIzbriši
  8. Luuuškane! Pa saj veš, da padam na vse, kar se slika zraven kovanca :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi meni je bolj všeč manjša mašnica - mogoče zato, ker se perlice manj svetijo :)

    OdgovoriIzbriši