nedelja, 12. september 2010

Jaz imam pa rada.........

Mavrična Andreja z bloga Mavrična delavnica me je povabila k sodelovanju pri igrici.
Pravila sem kar skopirala z njenega bloga:

1. Na blogu napiši kdo te je k igri povabil
2. Napiši 10 stvari, ki jih imaš rad
3. Povabi k igri še 10 blogeric

No pa začnimo!
1. Rada imam svoja otroka.
Tudi takrat, ko me razjezita in bi jima najraje populila vse lase, tudi takrat, ko ne razumeta zakaj mora biti, tako kot jaz rečem, tudi takrat, ko ne morem več, ker nimam energije, ki sta jo spila do zadnje kapljice. Ja, imam ju rada!!!!!

2. Rada imam red!
No, čisto zares, mogoče ne čisto po vojaško, rada imam svoj red. Nekateri bi rekli, da je to en velik nered, nekateri celo, da je to "svinjarija". To je moj red in imam ga rada!

3. Rada imam mir!
Pa ne mislim to tako , kot missice: Mir na svetu:):) To je čista utopija. Rada imam svoj mir, ki pa je včasih tudi nemir, divjanje, norenje,.. To je moj mir, ko se počutim mirno, varno, da je vse tako , kot mora biti:):)

4.Rada imam sonce!
Ne premočno, tako, da ni prevroče. Tako, da te prijetno ogreje in osvetli vsak trenutek dneva. To je sonce, ki ga imam rada!

5. Rada imam svoj dom.
Ja, stanovanje v bloku, ki je moje in je v njem pač tako, kot je. Kamor se lahko zaprem in delam ,kar hočem, kadar hočem in sem sama svoj gospodar. Rada sem doma!!!!

6.Rada imam svoje prijatelje !
Ni jih veliko, ampak so moji:):)

7.Rada imam svojo sestro!
Mislim, da bi vsak potreboval sestro, pa čeprav se včasih slišiva po telefonu enkrat na mesec, ker nama je pač predaleč, da bi se dobile na klepetu, ali prišle na obisk, ker je pa Ljubljana res veliko mesto:):)Res jo imam rada!!

8.Rada imam tudi knjige.
To katero imam kdaj rajši, ne načrtujem. To kar pride. Enkrat je na vrsti kuharica s kolači, drugič spet solzavi romanček, potem so tu še kriminalke, pa dolgi romani polni dogodivščin s prelepimi čez pet strani dolgimi opisi narave in oblačil junakov.

9.Rada imam hrano!
To se mi pozna in ne bom razlagala:):):)

10.Rada imam barve!!!!!!!
Starejša, kot sem, bolj ljubim barve. Vse barve, kjerkoli, v različnih kombinacijah, nore, umirjene, temne, svetle,....
Kombinirati jih še ne znam , ampak pravijo, da tudi to pride z leti. Saj lahko počakam:):):)


Zdaj pa povabim k igrici naslednje blogerice:

4 komentarji:

  1. Hvala Alenka, ker si se spomnila name, tvoji odgovori so me nasmejali in tudi razmišljanje so pognali,zvečer, ko bom tudi jaz imela svoj mir, rada ga imam, pa pripravim na svojem blogu objavo o tem kaj imam rada.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super te je bilo malce bolje spoznati Alenka. Hvala ker si sprejela štafetko.

    OdgovoriIzbriši
  3. pride z leti in lahko počakaš :)))) fajn si spisala, ni kaj:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si napisala, in zelo so mi všeč slike, ki jih limaš zraven. Tisti za sestro in prijatelje...

    OdgovoriIzbriši