sreda, 1. september 2010

Koliko zvezdic.....

...na nebu žari,
toliko perlic si Alenka želi!

Ne, ni tako prav!!!!

Koliko zvezic na nebu žari ,
toliko sreče vam Alenka želi!!!!
Tako je prav!!!! Pa še prav lepo se vam zahvaljujem za vaše lepe komentarje in pohvale.

Dve novi miniaturni zvezdici:
Na, zdaj pa že dol padli. Prvi šolski dan , pa tako utrujeni, da jima ni več za živet:):):):). Kaj bo šele do prvih počitnic??:):):)

Takole pokončno bi morali pozirati!!!
Pa , takole poleg eura, da si predstavljate kako miceni sta!(jima je potem tudi padanje dol oproščeno) :):):)

18 komentarjev:

  1. Tole je pa meni takooooo všeč! Sem se jo celo lotila že delat, pa sem obupala. :(

    Res obvladaš te micene perlice. Bravo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. to je pa tako lepo.... bo treba tudi to tehniko preizkusiti :)

    Res sta zvezdastično lepi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Za tole delat pa jaz rabim VEEELIIIIIIIIKO lupo.
    Ampak lepo pa je, lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo kako sta lepi in takoooo majhni :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa sta reci miceni. Krasni. Enkrat bom prosila za mušter :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tebi se je čisto odpelalo, tako micene perlice in tako miceni izdelki.. še dobro, da imaš lupo :) Čeprav meni tudi ta ne bi pomagala, da bi kaj skupaj spravila. Prav luštno zgleda tole.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem se prišla še malo slinit. :) Full sta luštni.

    OdgovoriIzbriši
  8. kok sta dobri, superca sta res, pa še z lupo delani bravooooooooooooooo

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudoviti miniaturci izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  10. Uf, kako je pa to pici-miceno :-) Res sta ful luštni.

    OdgovoriIzbriši
  11. Uspelo ti je! Zastrupila si me! Sedaj bi tudi jaz to delala. Mi lahko daš kakšen hiter nasvet kako se tej zadevi reče in kje dobim več info, da ne morim tebe?

    OdgovoriIzbriši
  12. Tanja perlice, ki jih uporabljam so delica 11.Kupujem jih v tujini, ker jih pri nas ni!Največ vzorčkov dobim na netu in zato včasih več časa preživim za računalnikom, kot pa pod lupo.Če te še kaj zanima me vprašaj .

    Lupa , kar se lupe tuče: Zame je nujna, ker pač nič več ne vidim. Dekleta. če pa me mislite zaradi lupe hecat, pa dajte, me ne moti:):):) Glavno je, da jo uporabljam in nekaj naredim.

    OdgovoriIzbriši
  13. To, da si pacientka mi ni treba posebaj poudarjat ne?!? Obvladaš!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ti pa si od sile. Ne bom se več spraševala kako to narediš samo nemo bom še občudovala...

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasni in tako mičkeni.Lepo!

    OdgovoriIzbriši