ponedeljek, 20. september 2010

Whiff of Joy guest designer call


Sodelovala bom!
Kar tako malo za šalo, malo pa iz radovednosti:):)

Torej, na blogu Stamping with a Whiff Of Joy & Katharina Frei sem videla, da izbirajo spet gostujoče ustvarjalce za svojo ekipo.Naloga se mi je zdela lahka, pa sem si rekla:"Poskusimo."
Morate narediti tagec za steklenico, kar res ni težko. Pri tem morate uporabiti vsaj eno štempiljko Whiff of Joy.
Medtem, ko sem delala tagec sem razmišljala, da je pa tole kar v redu zadeva. Tako imaš na hitro narejeno darilce, ko nekaj rabiš zadnji hip.To pa je najbrž znano vsem:):):)

Takole izgleda moj tagec:

Uporabila sem štempiljko Henry z vročo čokolado, točno tistega, ki mi je bil lani tako zelo všeč.Ne boste verjeli tudi letos je najlepši:):):)

Sodelujte tudi vi. Časa imate še do 23. septembra.

14 komentarjev:

  1. Čudovit tag za steklenico, v čisto pravem zimskem duhu. Res si ga lepo sestavila skupaj.
    Sodelovala ne bom, se mi nekako ne gre.. kopirala pa že, da bom imela doma malo zaloge :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiv tagec in Harry je res krasen
    Veliko sreče ti želim :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi je všeč, da se bolj intenzivno vračaš tudi k papirju in držim pesti, da boš izbrana. Tale tagec je ena zelo lušna žverca.

    OdgovoriIzbriši
  4. Držim pesti, da te izberejo, ker si naredila res čuovit tagec....

    OdgovoriIzbriši
  5. Iiii Henry je res zakon, lep tagec si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam za odločitev! Tagec je zelo lep!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super tagec. Čisto pravi za prihajajoči praznični čas. Čestitke seveda tudi za odločitev.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lep tagec in veliko sreče pri izboru. Držimo pesti!

    OdgovoriIzbriši
  9. Barve so čisto v prazničnem duhu. Lepo si sestavila tagec. Upam, da ti uspe!

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj Alenka zelo močno ti želim, da bi te izbrali. Tudi jaz sem videla ta razpis in sem se intenzivno ukvarjal z mislijo, da bi se javila, ampak nimam j... Se mi zdi, da še nisem dovolj samozavestna.

    Držim pesti zate!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. nimam rok za papir, lahko pa gledam in se čudim in všeč mi je... zelooo simpatično.
    itak, bom držala pestke :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Bom kar tle pohvala vse tvoje stvaritve.Vse je prekrasno,pridna si.zapestnica pa oooooooooooooooooooooooooooooooo:):)

    OdgovoriIzbriši
  13. Luškan tagec s miškonom si naredila Alenka!

    Upam, da ti uspe na izzivu, veliko sreče ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. A wonderful creation! Thanks for taking part in WoJ's GD Call!
    Katharina

    OdgovoriIzbriši