sobota, 4. september 2010

Po dolgem času....

Kar nekaj časa je minilo od objave moje zadnje narejene čestitke.
No zdaj pa bo tudi nekaj papirja med perlicami:):) Tako , kot na moji mizi. Eno odrinem, da naredim malo prostora, da lahko naredim nekaj novega- drugega. To pa se ponavlja vedno znova in potem je ta prostorček za delo vedno manjši in vedno več je odrinjenih stvari. Tako, da nujno potrebujem voljo za pospraviti mizo, najbolje kar cel kot v kuhinji. Ali veste, kje se trenutno dobi volja po najbolj ugodni ceni??? Pa tako , dobri dve kili jo potrebujem!!!:):):):)

Čestitka!
Se vidi , da sem že malo ven iz paprnatih zadevščin. Prva po tako dolgem času, pa še ta za fanta. Te mi že tako delajo težave.
No , naj jo pokažem , pa ocenite same.
Lahko pa tale čestitka sodeluje na večih izzivih:
Our Creative Corner-števila in črke
ABC challegne- charms
Papertake Weekly- samo eno(papir, charm,roža,...)
Cupcake Craft Challenges- digitalna štempiljka

Barvala sem s Copic flomastri. Med barvanjem mi je prišel na misel stavek:"I am Ingrid from Sweden". Pa sem ugotovila, da tole pa ni Ingrid, ker ni blond. Potem je pa sigurno "Haidi from Bavaria":):):):)
Napis pa je narejen z novo posodobitvijo JustRite štempiljkami.
Kot opomin sem na čestitko dodala še kovinski obesek mačka. Naj tisti za katerega je, ve kaj ga čaka, če spije več kot dve pivi:):):)

11 komentarjev:

  1. Zlo hot zgleda tale Ingrid al karkol že je ... in se nč ne vid, da si se bl s perlami ukvarjala zadnje čase ...

    OdgovoriIzbriši
  2. da le ne bo prejemnik obeska razumel kot "huh, dobra mačka!", namesto kot opomin pred - mačkom :)
    huda je ja. v več pomenih te besede :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Great card! What a fun image and I love all your extra details! Thanks for playing along with the OCC!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je pa super čestitka! Res ni videti, da ti je delala težave!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nč se ne vidi, da že dolgo nisi delala čestitk. Prav luštna je :-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo, JustRite štampiljke imaš!!! Super. Ko sem videla to čestitko, sem se takoj spomnila na Oktoberfest, ki se menda začne zdaj enkrat :) Pred leti sem bila tam in ker še nisem pila piva, sem dobila žulje na nogah, da sem našla en paviljon,kjer niso točili piva :)
    Čestitka je super lepa. Taka nagajiva :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo kako dober motiv!!!
    Tale s pivom v roki resnično zažiga.

    Dobra volja pa....? Nisem še zasledila nobene akcije, razprodaje, ugodne ponudbe...pravzaprav sploh nič.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ni videt, da ti to ne bi šlo od rok ali da bi bila iz vaje. Lepa čestitka je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi! What a great digi you've used! Thanks for joining us a Cupcake this week! Shelly ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna je tale pivska čestitka, dober motiv:-))

    OdgovoriIzbriši
  11. super je tale čestitka, prejemniku bo dala mislit!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši